N

Nordsjællands TandlægeCenter I/S

Åben nu
4.0(28 anmeldelser)
Frederiksgade 2A, 1.sal
Tager nye patienterI dag: 08:00 – 16:00
4.0
28 anmeldelser
Anmeldelser fra Google

Anmeldelserne er hentet direkte fra Google og afspejler rigtige patienters oplevelser.

Anmeldelser(5)

Profilbillede af victor veselinovski
victor veselinovskiGoogle

Jeg betalte for plastfyldning på 2 tænder men fik kun på den ene tand grundet travlhed og bagefter sender de mig faktura på begge plastfyldninger så jeg skulle betale 1700 kr oveni for en service jeg aldrig fik. Ringede så der ned og fik fat i en dame som mente at jeg løj og til den dag i dag stadig ikke fået penge tilbage. En mærkelig måde at drive forretning på. Jeg håber denne anmeldelse når ud til mange så de kan se hvordan der bliver drevet forretning med at vildlede kunderne og snyde dem

for 5 måneder siden

Profilbillede af Ludvig Mors
Ludvig MorsGoogle

Ja, de første par gange gik tilstrækkeligt , men. Der var INGEN venlighed at hente.. receptionisten er stram i betrækket og da jeg meldte afbud pga sygdom valgte de at stoppe behandling… den samme plan som var måneder om at blive godkendt..Det har medført at jeg ikke kan få ‘overslaget’ godkendt og vil som følge være et 2 cifret tusindebeløb i gæld.. De har tydeligvis grådighed og bitterhed der hvor hjertet bør sidde.. Gør jer selv en tjeneste og find en anden tandlæge.. mvh Ludvig

for 7 måneder siden

Profilbillede af Nicolas Thomsen
Nicolas ThomsenGoogle

Yderst profesionelle og dygtige. Gode til at oplyse hvad og hvorfor. Kan varmt anbefales 🤗

for 6 måneder siden

Profilbillede af Kira Sørensen
Kira SørensenGoogle

Har brugt dem i mange år. Der er stor fokus på at det skal være behageligt at gå til tandlæge. De er meget venlige og søde.

for 1 år siden

Profilbillede af Anne Kryger Dyre-Ousted
Anne Kryger Dyre-OustedGoogle

Fantastisk oplevelse! Fik fjernet nogle besværlige visdomstænder hos Martin og hans tand assistent, og er ovenud tilfreds med forløbet. Det var første gang, i meget lang tid, jeg ikke har følt mig stiv af skræk hos en tandlæge. Der var generelt god og hyggelig stemning. Der var musik i konsultationen, og det føltes mere lavpraktisk uden at gå på kompromis med kvaliteten. Vil klart komme igen, næste gang bisserne har brug for eftersyn. Prisen for behandlingen var tilmed meget retfærdig, og jeg var bare så tryg hele vejen. Tak!

for 3 år siden

Se alle 28 anmeldelser på Google
By

Hillerød

Status

Tager nye patienter

Parkering
Betalt parkering

Åbningstider

Mandag08:00 – 18:00
Tirsdag08:00 – 16:00
OnsdagI dag08:00 – 16:00
Torsdag08:00 – 18:00
Fredag08:00 – 16:00
LørdagLukket
SøndagLukket

Billeder

2 billeder fra Google Maps

1 / 2
Nordsjællands TandlægeCenter I/S - tandlægeklinik i Hillerød
Foto: TandlægeCenter

Er dette din klinik?

Få en fuld profil på FindTandlæger.dk

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil. Med en aktiveret profil får du:

  • Billeder og profiltekst
  • Synlighed i søgeresultater
  • Behandlingspriser
  • Patienthenvendelser
  • Google-anmeldelser
Kontakt os for at komme i gang

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil på FindTandlæger.dk

Med en aktiveret profil får klinikken: billeder, profiltekst, behandlingspriser, synlighed i Tandlæge Match og prioriteret placering i søgeresultater.

Er du fra denne klinik?

Kontakt os for at aktivere profilen