D

Dennis Christensen

Åben nu
4.4(91 anmeldelser)
Torvet 1 A
Tager nye patienterI dag: 08:30 – 16:00
4.4
91 anmeldelser
Anmeldelser fra Google

Anmeldelserne er hentet direkte fra Google og afspejler rigtige patienters oplevelser.

Anmeldelser(5)

Profilbillede af Bjarne Mihajlovic
Bjarne MihajlovicGoogle

Jamen...så får jeg lavet en krone som falder af efter et års tid ved at rense den med soft picks. Den var påsat så stram at jeg dårlig nok kunne få tandtråden ind og måtte skifte til soft pick. Tandlægen ville have at tandtråden gav klik lyde når jeg rensede men det gjorde ondt på mit tandkød og måtte stoppe. Da jeg i sin tid beklaget mig over at kronen blev sat alt for stram på fik jeg æren af second opinion fra tandlægens egen kollega,.. mens tandlægen selv stod ved siden af og hørt på det. Ja...ros og bifald på nærmest Trump niveau som ingen ende ville tage om hvor godt kronen var lavet og sat på. 😜😂 Jamen..så får jeg rokket kronen af med soft picks efter et år og opsøger tandlægen par dage efter, som straks fortæller mig at det er noget lort. Ja..lort som du selv havde lavet siger jeg med et smil på læben. Tandlægen kvitterer og tilkendegiver at det er derfor at det er noget lort. Jamen..hvis kronen falder af igen, så må vi lave den om på en anden måde som vil koste dig 12.000 kr.😲 ..men nu får jeg denne her slibet og så limer vi den på igen, sagde tandlægen. [ Jeg tænkte, det var godt at jeg ikke fik den krone slugt da den faldt af, fordi så havde jeg fandeme, med de priser, gennemrodet min egen afføring i toilettet for at finde den og så op i munden med den igen.🤢🤫🤑🤣 ..nej vel. ] Nu troede jeg så.. at jeg ikke skulle betale for at få den limet på igen, aldeles når tandlægen anerkender selv sit eget "lort". Men fandeme nej,.. så får jeg en opkrævning på ca 900 kr i min eboks par timer senere.😡 Fint nok jeg betaler den, men så siger jeg også, tag dog facking ansvar for jeres eget lort. Gider fandeme ikke betale jer hverken 900 eller 12.000 kr. igen. Farvel🤮🤑😡

for 1 år siden

Profilbillede af Christian Hedegaard
Christian HedegaardGoogle

Jeg har aldrig haft problemer med mine tænder indtil jeg mødte Dennis. Han mente jeg skulle have skiftet en gammel fyldning, fordi den kunne blive "utæt" med tide og eventuelt bevirke at der kom bakterier og potentielt huller under fyldningen. Autoritetstro som jeg er, gik jeg med til dét. Resultatet blev at jeg efterfølgende ikke kunne tykke uden stærke smerter. Sandsynligvis fordi der var boret for tæt på tandnerven i forbindelse med udboring af den gamle fyldning. Efter endnu en udskiftning af fyldning, som ikke hjalp, fik Dennis mig overtalt til at få lavet en rodbehandling som han mente var eneste løsning på problemet. Et indgreb hvor man borer tandnerverne ud og fylder dem med rodfyldningsmateriale, og i praksis " dræber" tanden som efterfølgende bliver helt mørk. Den rodbehandling viste sig så at være dårligt udført og der gik kort tid efter betændelse i tanden pga utætheder i fyldningen og der kom bylder med betændelse i tandkødet på begge sider af tanden. Hér kastede Dennis så håndklædet i ringen og henviste til kirurg som kunne kunne lave tandrodsambutation. Efter 2 år med kronisk betændelse har jeg fået lavet rodbehandlingen om hos en anden tandlæge, som kaldte Dennis arbejde for "makværk" og opfordrede mig til at klage til Patientklagenævnet. Så det er en jeg i gang med. 3 år efter, det der burde have været en simpel udskiftning af en fyldning. Indtil videre har det kostet mig over 10.000 dkr foruden den smerte betændelsestilstande har forårsaget

for 2 år siden

Profilbillede af Vibber Holm
Vibber HolmGoogle

Var hos Dennis for første gang og følte mig godt modtaget. Jeg bryder mig bestemt ikke om at få rodet i mine tænder og slet ikke at få boret. Der var to gamle fyldninger, som skulle skiftes og det gik faktisk fint. Så der vil jeg klart fortsætte med at komme.

for 4 år siden

Profilbillede af Anne Mildow
Anne MildowGoogle

Rigtig god og professionel behandling. Har haft tendens til tyggeskader og ømhed i tænderne førhen, men oplever ikke længere de problemer. Ved første besøg hos Dentis fik jeg lavet nye fyldninger, da dem, jeg fik lavet på tandhalsene et andet sted, faldt ud efter bare 4 og 6 måneder. Jeg er meget tilfreds med skiftet.

for 3 år siden

Profilbillede af Marie Louise Høj Andersen
Marie Louise Høj AndersenGoogle

Jeg er gennemgående tilfreds med mine besøg ,ellers havde jeg skiftet for længst . Jeg får den bedste vejledning og jeg føler mig taget godt om . Jeg er faktisk glad for at gå til tandlæge.

for 4 år siden

Se alle 91 anmeldelser på Google
By

Hillerød

Status

Tager nye patienter

Tilgængelighed
Kørestolsadgang

Åbningstider

Mandag08:30 – 15:30
Tirsdag09:00 – 17:00
OnsdagI dag08:30 – 16:00
Torsdag08:30 – 16:00
Fredag08:30 – 14:00
LørdagLukket
SøndagLukket

Billeder

10 billeder fra Google Maps

1 / 10
Dennis Christensen - tandlægeklinik i Hillerød
Foto: Dentis v/ Tandlæge Dennis B. Christensen

Er dette din klinik?

Få en fuld profil på FindTandlæger.dk

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil. Med en aktiveret profil får du:

  • Billeder og profiltekst
  • Synlighed i søgeresultater
  • Behandlingspriser
  • Patienthenvendelser
  • Google-anmeldelser
Kontakt os for at komme i gang

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil på FindTandlæger.dk

Med en aktiveret profil får klinikken: billeder, profiltekst, behandlingspriser, synlighed i Tandlæge Match og prioriteret placering i søgeresultater.

Er du fra denne klinik?

Kontakt os for at aktivere profilen