
Ali kazkazGoogle
Jeg havde virkelig slem tandpine og kunne næsten ikke sove.
Efter et besøg hos en tandlæge i Roskilde blev det desværre værre. Heldigvis anbefalede en ven mig Dr. Saad. Han hjalp mig og fik mig tilbage til en normal hverdag.
Rodbehandlingen blev udført professionelt og helt uden komplikationer. Meget taknemmelig – kan varmt anbefales!”
Tusind Tak Dr. Saad ❤️

Philip JohnsenGoogle
Fik tandtjek hos Anna, super dygtig tandlæge. Jeg blev mødt af en venlig tone, og behandlerne var på ingen måde nedladende. Meget trygt miljø, og jeg følte mig set og hørt.
Prisniveauet giver mening, og fra jeg kom til jeg gik følte jeg mig taget af.
Virkelig nice oplevelse.

Nick KGoogle
Opdatering Januar 2026:
Hmm - Det virker ærligt talt ganske påfaldende, at ca 9 ud 10 anmeldelser her er bedømt til 5 ⭐ - og at denne Godt Smil klinik tilsyneladende (stort set) aldrig fejler?
Giver det mon nu et retvisende billede af situationen IRL? 🤔
Virkeligheden er jo den, at hovedparten af afgivne ⭐ - jo blot dækker over de allermest SIMPLE behandlinger som fx. tandrensninger + mere rutinemæssige kontroller mv. - medens billedet dog ser ganske anderledes ud f.s.v.a. mere seriøse behandlinger, som bl.a. kvalificerede 🦷-rod & 👑-behandlinger mv., hvor GS (Lyngby) klinikken i denne case desværre fejler på de groveste, og tilmed forsøger at SKJULE fejlen / problemet, samt (forsge på) at løbe fra sit ansvar over for pt. heri - så den af klinikken helt fejlslagne rodbehandlede kind-🦷 desværre (andetsteds) måtte opereres helt ud tilsidst, som i denne case.
Godt Smil klinikken foreslog under forløbet, at der efter endt (mislykket ) rodbehandling af tanden blot blev monteret 👑 direkte oven på den notorisk RODBETÆNDTE 🦷 - hvilket dog blev pure afvist, som en faglig korrekt mulighed af flere eksterne specislister på området.
Dette oplevedes - samlet set - selvsagt som en fuldstændig UACCEPTABEL adfærd & forløb fra klinikkens side i behandlingen, hvorfor denne 🦷-læge kæde / (Lyngby) klinik på INGEN MÅDE kan anbefales ift. andre / potentielt nye patienter.
Er derfor selv på ingen måde med i denne ganske misvisende 5⭐-gave regn til kæden, men selvsagt havnet i den helt modsatte ende af samme for pgl.
Godt Smil (Lyngby) Tandlæge kæde / klinik.
********************
Nick K
27 anmeldelser
Desværre en rigtig DÅRLIG oplevelse at være patient på denne tandlægekæde (klinik), hvor kædens aggressive markedsføring i medierne, i den grad står i skærende kontrast til virkeligheden, der her mest af alt, desværre blot har budt på både elendig / helt utilstrækkelig faglig
rådgivning + mislykkede behandlinger, brudte indgåede aftaler og Prismatch-sager, der slet ikke har levet / lever op til de mange gyldne løfter om topkvalitet til markedets laveste priser mv, som stilles potentielle patienter i udsigt, i åbenlys modstrid med fakta samt gældende regler ifm. vildledende markedsføring i medierne.
Det har alt i alt derfor været en absolut grum oplevelse, at være udsat for hos GS, men det værste har nok været kædens / klinikkens fuldstændigt manglende empati og vilje til at sætte patienten i centrum - samt via god kundeservice - ad dialogens vej - at medvirke til (i det mindste blot at forsøge på) løsning af uheldige beh. sager, der af en eller anden grund måske er / var kørt af sporet.
Dette er min uforbeholdne dårlige oplevelse & erfaring med denne tandlægekæde, som et klart bevis for, at ikke alle kædens Patient cases altså klinger til 5 TP ⭐ som sød musik i GS ledelsens ører - Desværre...
Billedet er IRL altså en del mere nuanceret, når det kommer til stykket, og fejlslagne behandlings sager kan af parterne altså betragtes fra BEGGE SIDER af bordet!
Kan derfor - forståeligt nok - på ingen måde anbefale denne tandlægekæde (klinik) til 
Tak! Din anmeldelse gør en forskel.

Nick K
27 anmeldelser
DK

r

Petti Kirkeby RavnGoogle
Jeg er flyttet fra Frederiksberg til Lyngby og ser en tydelig forskel på behandlere. De kommunikerer mindre og behandler mere. Ny behandler ser pludselig flere tænder der skal ordnes og igen får jeg besked om at bruge ny slags tandstikker. Jeg er oppe på variant nummer tre. En behandler må jeg afslutte da jeg i tre uger har et kæmpe blåt mærke på kinden, en anden får jeg ikke konsulteret da hun kommunikerer tydeligt på sin FB med emner jeg ikke kan stå inde for. Jeg har overvejet ny tandlæge men havde en ok oplevelse i går, dog kunne også hun godt blive bedre til at forklare hvad det er hun står og laver i min mund.