T

Tandlægeselskabet Sanadent 1 I/S

Åben nu
4.6(34 anmeldelser)
Smedelundsgade 18,1.
Tager nye patienterI dag: 07:50 – 14:30
4.6
34 anmeldelser
Anmeldelser fra Google

Anmeldelserne er hentet direkte fra Google og afspejler rigtige patienters oplevelser.

Anmeldelser(5)

Profilbillede af Юля Олейник
Юля ОлейникGoogle

Jeg vil gerne give min varmeste tak til hele tandlægeteamet! Jeg udsatte mit besøg i lang tid på grund af frygt, men allerede fra det øjeblik, jeg trådte ind, følte jeg mig tryg – personalet var utroligt venligt, tandlægerne opmærksomme, og hele atmosfæren var rolig og imødekommende. Jeg fik fjernet mere end 20 tænder, og jeg havde virkelig forventet, at det ville blive en hård oplevelse. Men takket være tandlægernes professionalisme og omsorg forløb alt langt mere behageligt og roligt, end jeg havde turdet håbe på. De forklarede hvert trin, støttede mig undervejs og sørgede hele tiden for, at jeg havde det godt. Jeg er så tilfreds med resultatet – selv et så omfattende indgreb blev udført med stor omhu og ekspertise. Jeg føler mig tryg, velplejet og virkelig godt taget imod. Tusind tak til hele klinikken for deres varme, menneskelige tilgang – jeg vil helt klart komme tilbage hertil og kan varmt anbefale klinikken til andre. Mvh Yuliia ❤️

for 6 måneder siden

Profilbillede af Ahmet Üzümcü
Ahmet ÜzümcüGoogle

En ekstrem ren tandklinik, meget omhyggelig behandling og god modtagelse. Tak

for 7 måneder siden

Profilbillede af Maryam Sharifi
Maryam SharifiGoogle

Jeg vil gerne udtrykke min dybfølte taknemmelighed for den fantastiske tandlægebehandling,som Azadeh har leveret. Hendes professionalisme og omhyggelighed har virkelig gjort en forskel for mig. Jeg er så tilfreds med resultatet, Tak igen🤩

for 2 år siden

Profilbillede af Lars Hermansen
Lars HermansenGoogle

Altid imødekommende og sødt personale. Behandlingen er professionelt, grundig og man informeres klart og præcist omkring hvad der laves. Alt i alt det bedste oplevelser jeg i 60 år har haft hos tandlæge. Eneste MEN, prisen er lidt i den høje ende, men kvalitet koster.

for 2 år siden

Profilbillede af Leah Strandberg
Leah StrandbergGoogle

Jeg følte mig helt behandlet som et får. Der blev mast og møvet og brugt unødig meget magt i situationen, som bare skulle være en alm. tandrensning. Jeg havde fået 2 før, hver halve år. Vil ikke anbefale denne klinik til nogen med tandlægeskræk eller nervøsitet, for jeg fik da lige tudbrølet på gaden bagefter. Totalt uacceptabel behandling den ene gang med tandlæge, assistenten var enormt sød og gjorde sit bedste, men virkede knap så øvet og var ikke super god til at forklare hvad der skete og skulle foregå. Desuden havde jeg ondt i et par af tænderne i 2 dage efter grundet den hårde behandling.

for 5 år siden

Se alle 34 anmeldelser på Google
By

Holbæk

Status

Tager nye patienter

Tilgængelighed

Åbningstider

Mandag07:50 – 17:15
Tirsdag07:50 – 17:00
Onsdag07:50 – 16:30
Torsdag07:50 – 16:30
FredagI dag07:50 – 14:30
LørdagLukket
SøndagLukket

Billeder

3 billeder fra Google Maps

1 / 3
Tandlægeselskabet Sanadent 1 I/S - tandlægeklinik i Holbæk
Foto: Sanadent tandlægerne Holbæk

Er dette din klinik?

Få en fuld profil på FindTandlæger.dk

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil. Med en aktiveret profil får du:

  • Billeder og profiltekst
  • Synlighed i søgeresultater
  • Behandlingspriser
  • Patienthenvendelser
  • Google-anmeldelser
Kontakt os for at komme i gang

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil på FindTandlæger.dk

Med en aktiveret profil får klinikken: billeder, profiltekst, behandlingspriser, synlighed i Tandlæge Match og prioriteret placering i søgeresultater.

Er du fra denne klinik?

Kontakt os for at aktivere profilen