
Christina Søndergaard SørensenGoogle
Én stjerne er for meget! Da min lille datter faldte og knuste sin venstre fortand en lørdag i sommerferien var tandlægerne på Clemensbro de eneste jeg kunne få kontakt til. De ville gerne se hende til et tjek, hvor vi fik besked på, at det ville gøre lidt ondt på hende et par dage, men at de ikke kunne gøre noget for hende. Den skulle falde ud af sig selv. Derfor fik vi også at vide, at vi sagtens kunne tage afsted på vores planlagte rejse til Norge dagen efter, hvilket vi derfor valgte at gøre.
Efter 6 dage med Panodil 4 gange dagligt og en lille pige, der stort set ikke havde kunnet spise i en uge og ofte græd og sagde ‘av tand’ ringede jeg til børnetandplejens vagttelefon for at høre, om de ikke vil se hende til et tjek så snart vi er hjemme fra ferie. De beder mig sende billeder af skaden både lige efter og på tidspunktet da jeg ringer (altså 6 dage senere) og de ringer kort efter tilbage, fuldstændig i chok over, at vi havde fået besked på at rejse afsted og at den selv ville falde ud, da det ikke vil kunne ske med sådan en skade. De fortæller mig, at skaden er meget omfattende og at min lille pige har haft MEGA ondt i alle de her dage på ferien! De vurderede, at tanden skulle have været ude med det samme, hvilket kunne have sparet hende for utrolig mange smerter!
Jeg er SÅ rasende og ikke mindst knust i mit moderhjerte over, at man kan få så forkert og dårlig rådgivning fra en fagprofessionel, man burde kunne stole på!

Allan Fønss KristensenGoogle
- Hvis nogen burde fratages deres autorisation, som tandlæge, så er det denne tandlæge.
Vores knap 3 årige søn væltede og knækkede sin højre fortand, sådan der var frit udsyn ind til nerven.
Vi søger på tandlægevagten og grundet ferie, så er den eneste vi kan komme til ved samme dag, ovenstående tandlæge, som forklare os, at han gerne vil se ham til et tjek. Vi kom til sent omkring kl. 1900
Her får vi så, at vide at tanden åbnet ind ti nerven og der ikke er noget at gøre for vores søn. Tandlægen siger, at han kan dog lige kan påføre noget "pulver/ talkum agtigt materiale", som vil lukke ind til nerven og det VIL MED TIDEN blive slidt af, samt at tanden vil dø og selv skal falde ud.
Dette sker ved, at vi "fastholder" vores søn, mens tandlægen arbejder, da det eller sikke ville være muligt, at komme til.
Vi spørg, flere gange, om vi skal kontakte en børnetandlæge som opfølgning, hvortil tandlægen svarer, at han vil fraråde dette, da de ikke vil kunne gøre andet og det derfor vil være spild af tid.
Den efterfølgende morgen kontrollere vi tanden, idet vores søn ikke er vild med at spise og ser til vores overraskelse, at materialet er væk og nerven er frit tilgængelig igen.
Vi kontakter straks en børnetandlæge og fik heldigvis en akut tid.
Disse tandlæger var i chok over, hvad vi kunne fortælle fra behandlingen dagen før.
De sagde at det materiale på igen måde ville holde, med mindre man lagde lidt plastik på udenpå. Ligeledes mente de ikke, at man bare skulle lade nerven stå åbent, hvorfor de lavde tanden sådan den var tæt og igen kunne holde smerterne væk, samt spises med.
Vi føler at tandlægen kun tog imod os for, at kunne hæve en kæmpe hyrer hos statskassen.
KAN PÅ INGEN MÅDE ANBEFALE DENNE TANDLÆGE OG HAN BURDE IKKE FREMGÅ SOM VAGTTANDLÆGE!!
PS. kan se der er en som har haft præcis samme oplevelse med deres datter.. Sørgeligt

Lindizwe ShangeGoogle
Man kan lede længe efter så god og barmhjertig et menneske som Jørgen.
Jeg oplevede en meget professionel og rolig behandling i forbindelse med fjernelse af 3 tænder .
Oplevelsen var så god at jeg formåede at falde i søvn under behandlingen ,hvilket jeg var meget imponeret over som patient.
Jeg sender hermed de varmeste anbefalinger herfra, til dig som står overfor valget af ny tandlæge .
Jørgen kan dit kram på alle parametre.
God fornøjelse!

TLR TLRGoogle
Så er der lavet opdateret homepage efter flere år. Der står at patientens behov og god stemning er i højsæde, man lyttet til patientens behov. Neeeeej det er vist ikke lige tilfældet med Jørgen Berling. Her lyttes ikke efter noget som helst, ud over når kasseapparatet klinger. Min tand skulle rodbehandles dette kunne han ikke finde ud af og nu er den formentlig til at trække ud, ifølge den tandlæge. Så det er nok bedst lige at springe et besøg hos Jørgen Berling over, hvis du vil beholde dine tænder i munden!!
Meget dårlig service og ringe beslutninger. Hold dig væk fra denne tandlæge, hvis du vil have dine tænder lavet færdig, så de er anvendelige.

Anders KjærgaardGoogle
Fantastisk behandling – og så på en søndag. Kompetente, rolige og rare Julie reddede min kone og fjernede hendes dårlige visdomstand blidt, smertefrit, hurtigt og professionelt. Virkelig en god oplevelse. Selv med vagttillæg var prisen fair, og behandlingen var hver en krone værd. Kan varmt anbefales. Kh. fra Anders og Maria