Anne Lene Ploug Olsen
Åben nuAnmeldelserne er hentet direkte fra Google og afspejler rigtige patienters oplevelser.
Anmeldelser(2)
Jeg går ind på deres hjemmeside i weekenden og forsøger at bestille en tid. Dagen efter ringer receptionisten til mig og spørg om jeg kan komme samme dag, da de lige har modtaget et afbud, og det kunne jeg godt. Hun spørg hvad jeg skal, og jeg fortæller at jeg har en tand, der murer ved kulde, men ikke noget der er akut, men ellers bare alm. kontrol. Jeg tager tiden og kommer samme dag. Mustafa tager et billede og det viser sig at der er et hul. Han spørg om jeg vil have det lavet med det samme eller have en ny tid. Jeg siger til ham, at hvis han har tid, så må han gerne lave tanden , og hvis ikke, så bliver det bare en anden dag. Han siger, at han har tid til at lave den. Jeg betaler regningen med det samme. Da jeg kommer hjem, så kan jeg se på regningen, at han har taget 450,- for smerte konsultation. Jeg skriver til receptionen, at der er sket en fejl, fordi jeg tog kun tiden, fordi i ringede til mig og tilbød mig den, men nævnte intet om, at man skulle betale 450,- for en akut-tid. For mit vedkommende var det slet ikke akut, og kunne havde ventede et par uger endnu. Receptionisten forsøgte at forklare sig så godt hun kunne, og kunne godt se, at hun var helt gal på den. Hun ville tale med Mustafa og vende retur, men har stadig intet hørt efter 2 dage. Jeg var ellers meget glad for min tandlæge Mustafa, men efter det her, så har jeg ikke længere lyst til at komme der. Det er virkelig dårlig stil, at de ikke informerer mig, at jeg skal betale ekstra for afbud-tiden. De burde være glade for, at jeg kunne tage afbudet, og ikke kræve penge for det. Jeg er selv uddannet klinikassistent, og har aldrig oplevet eller hørt om, at en tandlæge tager 450,- for en smerte konsultation på en hel alm. hverdag. Håber stadig at jeg hører fra jer, eller bare får mine penge retur. I svare jo ikke på mine mails og ignorere mig helt.
for 7 måneder siden
Super oplevelse, meget professionelle og stolte ved det arbejde de udfører. Fantastisk som de hele tiden talte mig igennem en situation jeg ellers aldrig har brudt mig om.
for 8 år siden
Albertslund
Tager nye patienter
Åbningstider
Billeder
10 billeder fra Google Maps
Er dette din klinik?
Få en fuld profil på FindTandlæger.dk
Denne klinik har ikke aktiveret sin profil. Med en aktiveret profil får du:
- Billeder og profiltekst
- Synlighed i søgeresultater
- Behandlingspriser
- Patienthenvendelser
- Google-anmeldelser
Denne klinik har ikke aktiveret sin profil på FindTandlæger.dk
Med en aktiveret profil får klinikken: billeder, profiltekst, behandlingspriser, synlighed i Tandlæge Match og prioriteret placering i søgeresultater.
Er du fra denne klinik?
Kontakt os for at aktivere profilen