T

Tandlægerne Smil med Østergaard Viborg ApS

Åben nu
4.8(51 anmeldelser)
Toldboden 1, 3. A
Tager nye patienterI dag: 08:00 – 15:00
4.8
51 anmeldelser
Anmeldelser fra Google

Anmeldelserne er hentet direkte fra Google og afspejler rigtige patienters oplevelser.

Anmeldelser(5)

Profilbillede af Karen Marie Bech
Karen Marie BechGoogle

Jeg havde mistet en gammel sølv fyldning og skulle have repareret hullet. Ti minutter tog det at få ny plastik i og klar til at gå igen. Det havde jeg ikke drømt om da jeg kom at det gik så stærkt.

for 3 måneder siden

Profilbillede af Mona Jensen
Mona JensenGoogle

Ringede i dag og fik at vide at de havde noget mere akut end en tandpine... det var aldrig sket ved aksept tandlæge Johannes.... jeg finder et nyt sted... kold telefon dame som slet ikke satte sig ind i angst som jeg har for tandlæge stolen, ingen varme eller forståelse

for 5 måneder siden

Profilbillede af Ivan Bondar
Ivan BondarGoogle

Jeg kan ikke anbefale denne klinik. Jeg kom til et tandeftersyn, men jeg havde slet ingen tænder før. Jeg havde brug for en lille behandling. Efter behandlingen havde jeg smerter i mit tandkød i omkring 1 måned, og 2 tænder gjorde stadig ondt efter behandlingen, og det er nu 3 måneder siden. JEG ANBEFALER IKKE!!! Og jeg betalte mere end 10.000 og efter 2 uger tog jeg tilbage til denne klinik, hvor jeg havde smerter. Og at ekspedienten i telefonen bad mig om at betale igen, indtil jeg begyndte at blive nervøs og sige, hvad jeg havde betalt for. Jeg blev taget til en gratis undersøgelse igen, og de sagde, at alt var ok. Men tandpinen stoppede ikke på trods af 3 måneders afstand og betaling af mere end 10.000

for 11 måneder siden

Profilbillede af Brankica Pavlovic
Brankica PavlovicGoogle

Jeg har førhen haft en del ubehagelige oplevelser hos andre tandlæger, hvilken har resulteret i tandlægeskræk (det meste af mit liv). Jeg havde derfor forventet en ubehagelig oplevelse hos smil østergaard viborg. MEN hold da op en positiv oplevelse. Den første var fjernelse af en visdomstand ( tog 10 min med bedøvelse) Anden rodbehandling (det værreste 2 ting man overhoved kan få lavet) Og begge var fuldstændigt smertefrie udført af Claus, mærkede intet til smerte eller ubehag. Han er en så ubeskrivelig dygtig, rolig, sød og rar.Det samme gælder resten af personalet. Skfter ALDRIG tandlæge.

for 1 år siden

Profilbillede af Ingrid Stefansen
Ingrid StefansenGoogle

Jeg har været patient hos Claus siden 1986 og kunne ikke drømme om at skifte til en anden. Han er verdens bedste tandlæge, så enkelt er det. Og jeg har anbefalet ham til mange som er lige så positive som mig. Mvh Ingrid

for 5 år siden

Se alle 51 anmeldelser på Google
By

Viborg

Status

Tager nye patienter

Tilgængelighed
KørestolsadgangHandicapparkeringHandicaptoiletKørestolsvenlig

Åbningstider

Mandag08:00 – 17:00
Tirsdag08:00 – 17:00
Onsdag08:00 – 17:00
Torsdag08:00 – 17:00
FredagI dag08:00 – 15:00
LørdagLukket
SøndagLukket

Billeder

10 billeder fra Google Maps

1 / 10
Tandlægerne Smil med Østergaard Viborg ApS - tandlægeklinik i Viborg
Foto: Smil Med Østergaard

Er dette din klinik?

Få en fuld profil på FindTandlæger.dk

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil. Med en aktiveret profil får du:

  • Billeder og profiltekst
  • Synlighed i søgeresultater
  • Behandlingspriser
  • Patienthenvendelser
  • Google-anmeldelser
Kontakt os for at komme i gang

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil på FindTandlæger.dk

Med en aktiveret profil får klinikken: billeder, profiltekst, behandlingspriser, synlighed i Tandlæge Match og prioriteret placering i søgeresultater.

Er du fra denne klinik?

Kontakt os for at aktivere profilen