T

Tandlægerne Midtbyen Aps

Åben nu
4.8(20 anmeldelser)
Park Allé 7, st., tv.
Tager nye patienterI dag: 08:00 – 14:00
4.8
20 anmeldelser
Anmeldelser fra Google

Anmeldelserne er hentet direkte fra Google og afspejler rigtige patienters oplevelser.

Anmeldelser(5)

Profilbillede af Susa Hadid
Susa HadidGoogle

Jeg havde en virkelig god oplevelse på denne tandklinik. Som en der har haft tandlægeskræk, betyder tryghed alt – og det fik jeg i den grad her. Tandlægen Aya var utrolig behagelig, rolig og havde en helt særlig tryg aura, som gjorde, at jeg følte mig i gode hænder fra start til slut. Personalet var venligt og professionelt, og hele oplevelsen var langt bedre, end jeg havde turdet håbe på. Jeg kan varmt anbefale klinikken til alle – især hvis man, ligesom mig, er lidt nervøs for at gå til tandlæge. 10/10 oplevelse.

for 5 måneder siden

Profilbillede af ibrahim chouceir
ibrahim chouceirGoogle

Jeg har haft en virkelig god oplevelse hos Tandlægerne Midtbyen. Allerede fra jeg trådte ind ad døren, blev jeg mødt af et venligt og imødekommende personale, der skabte en rolig og behagelig atmosfære. Klinikken er lys, moderne og meget ren. Tandlægen var både professionel og grundig, og alt blev forklaret i et klart og forståeligt sprog. Det er tydeligt, at kvalitet og patientoplevelse er i højsædet her. Jeg kan varmt anbefale Tandlægerne Midtbyen til alle, der ønsker en tryg og venlig tandlægeoplevelse. Jeg kommer helt sikkert igen!

for 5 måneder siden

Profilbillede af Christina Ledt
Christina LedtGoogle

Jeg har haft en rigtig god oplevelse hos Tandlægerne Midtbyen. Hun er utrolig dygtig og arbejder med meget lette hænder, så man føler sig både tryg og helt rolig under behandlingen. Alt bliver forklaret på en forståelig måde, og man mærker virkelig, at der bliver taget hensyn til én. Kan varmt anbefales til alle - også dem, der måske normalt er lidt nervøse for at gå til tandlægen. Tak for en super god oplevelse.

for 5 måneder siden

Profilbillede af Camilla Brændstrup
Camilla BrændstrupGoogle

Har været til undersøgelse hos Trine og dernæst behandling hos Aya. Begge gange var det en rigtig god oplevelse. Jeg giver Tandlægerne Midtbyen mine varmeste anbefalinger.

for 3 måneder siden

Profilbillede af Lana Ali Maruf
Lana Ali MarufGoogle

Det er et super behageligt sted, hvor man føler sig tryg fra det øjeblik, man træder ind. Man bliver mødt, med smil og venlighed. Aya er meget dygtig til det hun laver og er utrolig behagelig, og hele behandlingen foregik i rolige og professionelle rammer. Derudover er personalet meget venligt og imødekommende, og man føler sig virkelig godt taget imod. Kan varmt anbefales.

for 5 måneder siden

Se alle 20 anmeldelser på Google
By

Aarhus C

Status

Tager nye patienter

Åbningstider

Mandag08:00 – 15:00
Tirsdag08:00 – 16:00
Onsdag08:00 – 15:00
Torsdag08:00 – 15:00
FredagI dag08:00 – 14:00
LørdagLukket
SøndagLukket

Billeder

4 billeder fra Google Maps

1 / 4
Tandlægerne Midtbyen Aps - tandlægeklinik i Aarhus C
Foto: Tandlægerne Midtbyen

Er dette din klinik?

Få en fuld profil på FindTandlæger.dk

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil. Med en aktiveret profil får du:

  • Billeder og profiltekst
  • Synlighed i søgeresultater
  • Behandlingspriser
  • Patienthenvendelser
  • Google-anmeldelser
Kontakt os for at komme i gang

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil på FindTandlæger.dk

Med en aktiveret profil får klinikken: billeder, profiltekst, behandlingspriser, synlighed i Tandlæge Match og prioriteret placering i søgeresultater.

Er du fra denne klinik?

Kontakt os for at aktivere profilen