T

Tandlægerne Jyllandsgade

Åben nu
4.5(71 anmeldelser)
Jyllandsgade 20,1.
Tager nye patienterI dag: 08:00 – 14:00
4.5
71 anmeldelser
Anmeldelser fra Google

Anmeldelserne er hentet direkte fra Google og afspejler rigtige patienters oplevelser.

Anmeldelser(5)

Profilbillede af marie Toft
marie ToftGoogle

Vil stærkt anbefale denne tandlæge! Var hunderæd for tandlæger men det er jeg ikke mere, blev og bliver altid imødekommet med høj professionel kompetence og forståelse for min situation jeg vil til hver en tid anbefale Tine som tandlæge

for 7 måneder siden

Profilbillede af Jane Gravesen
Jane GravesenGoogle

Har i dag været inde ved Tine, efter 4 år uden tandlægebesøg grundet tandlægeskræk. Tine var meget behagelig og forstående, og afsatte god tid til behandling. Er allerede en glad, ny klient ved Tandlægerne på Jyllandsgade 🦷

for 2 år siden

Profilbillede af Birgitte Kubach
Birgitte KubachGoogle

Jeg kan virkelig anbefale tandlægerne i Jyllandsgade. Har været igennem et langt forløb med store behandlinger på trods af min tandlægeskræk og møder til stadighed op til mine tider, fordi Tine er lyttende, ærlig, omhyggelig og altid husker præcist, hvad der tricker mig og min tandlægeskræk og så giver hun mig skulderklap og optimisme i forhold det videre forløb. Tandplejerne er også sat ind i lige min angst og behandler mig i forhold til de begrænsninger jeg har i forhold til behandlingen. Selv sekretærerne møder mig med forståelse og omsorg, når behandlingen har været krævende, så jeg fortsætter her.

for 1 år siden

Profilbillede af Nadia Ørnebjerg Gusfa
Nadia Ørnebjerg GusfaGoogle

Har haft tandlæge ved dem i langt tid ( siden jeg var 18år ), ca. 1-2 gange om året, synes de er lidt dyre men så spare jeg bare op til det. Hvis jeg ved jeg skal der ind! Er næsten altid inde ved den samme og hun er meget energisk og lyttende samt spørger ind til mit liv osv. Hvilket er rart, så føles det ikke så meget som tandlæger men mere end bekendt der lige kigger forbi. 😊. Synes helt klart de er værd at beholde so far, selvom jeg ikke bor i Fredericia mere

for 2 år siden

Profilbillede af Nicolas Madsen
Nicolas MadsenGoogle

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Altid en god oplevelse hos Tandlægerne Jyllandsgade i Fredericia Jeg har nu været kunde hos Tandlægerne på Jyllandsgade i Fredericia i et par år, og hver gang bliver jeg konstant positivt overrasket. Deres professionelle tilgang til arbejdet kombineret med den enorme høje service og altid gode humør gør hver tandlægebesøg til en fornøjelse. Hele personalet er meget udadvendte og imødekommende, hvilket sikrer, at man altid får en god oplevelse. Jeg vil især fremhæve min personlige tandlæge og en af indehaverne, Anne, og hendes assistenter, som altid samarbejder flydende og behageligt. Deres teamwork og omsorg får mig til at føle mig tryg og godt taget hånd om. Jeg kan på det varmeste anbefale Tandlægerne Jyllandsgade. Tak for endnu en fantastisk oplevelse!

for 2 år siden

Se alle 71 anmeldelser på Google
By

Fredericia

Status

Tager nye patienter

Tilgængelighed

Åbningstider

Mandag08:00 – 16:30
Tirsdag08:00 – 16:30
Onsdag08:00 – 16:30
Torsdag08:00 – 16:30
FredagI dag08:00 – 14:00
LørdagLukket
SøndagLukket

Billeder

2 billeder fra Google Maps

1 / 2
Tandlægerne Jyllandsgade - tandlægeklinik i Fredericia
Foto: Jane Gravesen

Er dette din klinik?

Få en fuld profil på FindTandlæger.dk

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil. Med en aktiveret profil får du:

  • Billeder og profiltekst
  • Synlighed i søgeresultater
  • Behandlingspriser
  • Patienthenvendelser
  • Google-anmeldelser
Kontakt os for at komme i gang

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil på FindTandlæger.dk

Med en aktiveret profil får klinikken: billeder, profiltekst, behandlingspriser, synlighed i Tandlæge Match og prioriteret placering i søgeresultater.

Er du fra denne klinik?

Kontakt os for at aktivere profilen