T

Tandlægerne i Centrum

Åben nu
4.9(505 anmeldelser)
Havneparken 2A
Tager nye patienterI dag: 08:00 – 15:00
4.9
505 anmeldelser
Anmeldelser fra Google

Anmeldelserne er hentet direkte fra Google og afspejler rigtige patienters oplevelser.

Anmeldelser(5)

Profilbillede af Franz
FranzGoogle

Skiftede til dem og ved første konsultation havde jeg et hul. Min gamle tandlæge har holdt øje med det hul i lang tid og jeg bad dem tjekke min journal. Det gjorde de bare aldrig. På trods af at jeg snakkede med både sekretær og tandplejer anmodede de aldrig min gamle tandlæge om journalen og de sagde at jeg skulle have ordnet mit hul. Behandlingen gav selvfølgelig anledning til smerter i lang tid og efter selv at have gennemgået min journal har det været i bero i næsten et årti. Altså en unødvendig behandling. Beslutningen blev taget af deres tandplejer og deres tandlæge udførte det bare. Så jeg tænker at de tydeligvis er provisionslønnet og bare vil have mest muligt ud af en.

for 1 år siden

Profilbillede af vaksehund2 .faith alone in jesus
vaksehund2 .faith alone in jesusGoogle

Christian er utroligt dygtig og venlig. Altid i godt humør og god til at forklare processen for at undgå tandlægeskræk (hvilket jeg lider af, da jeg har prøvet det modsatte hos en anden tandlæge for år tilbage). Kan varmt anbefale ham og hele klinikkens tandlæger.

for 2 år siden

Profilbillede af Farah Jama
Farah JamaGoogle

Jeg var forbi godt smil, mega søde personale. Alt gik smurt og godt👏 Top service og gode priser🥳

for 1 år siden

Profilbillede af Søren Bille
Søren BilleGoogle

Var heldig at få en tid med kort varsel grundet tandpine. Det viste sig at tanden måtte trækkes ud, hvilket blev gjort på fineste vis med god forklaring om hvorfor og hvordan det ville foregå. Ikke sidste gang jeg kommer der. Søren

for 2 år siden

Profilbillede af Roland Pedersen
Roland PedersenGoogle

Det nogen søde og rare mennesker å styr på sagerne. Gode til at fortælle om hvad der er gal og hva der kan gøres. Men priserne 🤔 de stikker jo helt af når man feks skal ha en rodbehanling. Ved godt at der er meget der spiller ind menn. Men alt i alt er det rart at komme her 😉

for 2 år siden

Se alle 505 anmeldelser på Google
By

Vejle

Status

Tager nye patienter

Tilgængelighed
Handicaptoilet

Åbningstider

Mandag08:00 – 17:00
Tirsdag08:00 – 17:00
Onsdag08:00 – 17:00
Torsdag08:00 – 17:00
FredagI dag08:00 – 15:00
LørdagLukket
SøndagLukket

Billeder

4 billeder fra Google Maps

1 / 4
Tandlægerne i Centrum - tandlægeklinik i Vejle
Foto: Tandlægerne i Centrum

Er dette din klinik?

Få en fuld profil på FindTandlæger.dk

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil. Med en aktiveret profil får du:

  • Billeder og profiltekst
  • Synlighed i søgeresultater
  • Behandlingspriser
  • Patienthenvendelser
  • Google-anmeldelser
Kontakt os for at komme i gang

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil på FindTandlæger.dk

Med en aktiveret profil får klinikken: billeder, profiltekst, behandlingspriser, synlighed i Tandlæge Match og prioriteret placering i søgeresultater.

Er du fra denne klinik?

Kontakt os for at aktivere profilen