T

Tandlægerne Harald Jensens Plads

4.3(12 anmeldelser)
Harald Jensens Plads 9
Tager nye patienter
4.3
12 anmeldelser
Anmeldelser fra Google

Anmeldelserne er hentet direkte fra Google og afspejler rigtige patienters oplevelser.

Anmeldelser(5)

Profilbillede af Niels Jacob Andersen
Niels Jacob AndersenGoogle

Jeg kan varmt anbefale min tandplejer, som er yderst professionel og kompetent. Hun er ikke bare dygtig til sit fag, men formår også at formidle vigtige budskaber på en måde, der gør det let at forstå. Man føler sig virkelig velkommen fra det øjeblik, man træder ind, og hendes empati og imødekommenhed skaber en tryg og afslappet atmosfære. Det er tydeligt, at hun går op i sit arbejde og i at sikre, at patienterne får den bedst mulige oplevelse. En fantastisk tandplejer, der virkelig gør en forskel for mig. Tak for dig!

for 1 år siden

Profilbillede af Sebastian Angelo
Sebastian AngeloGoogle

Cammilla er en super god og kompetent tandplejer. Allerede efter den allerførste dag bemærkede jeg en stor forbedring i mine tænder. Mine tandkød så sundere ud og var ikke så røde, og behandlingen var absolut hurtig og effektiv sammenlignet med andre parodontosebehandlinger, som jeg startede for tre år siden uden så hurtige resultater. Derudover er Camilla en af de få specialister, der kan behandle tænderne og fokusere på at bevare dem uden at forårsage stor smerte. Al hendes professionalisme er indiskutabel, men det, der gør Camilla så speciel, er hendes empati og fokus på at forstå kunderne. Mange tandplejere og endda tandlæger undersøger ikke klienten holistisk for at forstå, hvor problemet stammer fra. En stor professionel, empatisk og med en god energi, der gør, at man som klient føler, at man er i gode hænder.

for 1 år siden

Profilbillede af Lone Søjberg
Lone SøjbergGoogle

Cammilla er utroligt dygtig og arbejder altid med stor faglig stolthed og empati. Hun er altid meget opmærksom på at sikre, at man som klient ved, hvad der skal ske, hvordan hun arbejder og ikke mindst, at man bliver hørt, har mulighed for at stille spørgsmål og føler sig tryg. Min egen tandlæge har aftalt med mig, at jeg kommer hos ham, hvis Cammilla opdager, at der er noget, som han skal se på. Han kender ikke Cammilla, men har ud fra, hvad han kan se, hun har lavet hos mig og de gange, hvor hun tidligere har sendt mig tilbage til ham, vurderet, at hun er så dygtig, at det er den rigtige løsning.

for 1 år siden

Profilbillede af Maria Langkjær Andersen
Maria Langkjær AndersenGoogle

Jeg havde en rigtig ubehagelig oplevelse hos Cammilla. Jeg havde bestilt tid til en tandrens, men jeg endte med at gå grædende derfra og uden tandrens. Cammilla ville gerne sælge mig en behandling på tandkødsbetændelse, og det var jeg egentlig ok med på, men jeg spurgte naturligvis ind til, hvad det betød, at jeg havde betændelsen, og hvordan behandlingen ville foregå. Undervejs sagde hun hele tiden, at jeg ikke var klar til at få behandlingen, at hun kunne mærke på mig, at jeg strittede imod, men at det var godt, jeg stillede spørgsmål og var kritisk. Og at jeg skulle have tid til at tænke over det, og vi skulle snakke om det nu, så hun vidste, at jeg havde forstået, hvad hun sagde til mig. Hun sagde ting som: "Du er en klog pige, det kan jeg se" og "Du er meget ung. Du er ikke klar til den her behandling, det kan jeg mærke" - som om hun var min psykolog. Da jeg til sidst spurgte om prisen for behandlingen, sagde hun med et sjov smil: "Jah sådan noget koster jo penge..." Men hun ville ikke give mig en pris, og nu ville hun slet ikke behandle mig, fordi hun kunne mærke, at "jeg ikke havde tillid til hende", og at hun følte sig ubehageligt tilpas. Hun sagde også ting som, at hun ikke bare er der for at gøre arbejde på mine betingelser, at hun også er der for sin egen skyld (altså at hun ikke ville blive udnyttet af mig). Jeg følte mig enormt personligt angrebet og forstod overhovedet ikke, hvad der foregik. Det er da klart, at hun skulle svare på nogle spørgsmål ift. behandlingsmetode og pris, hvis hun forventede at få min tillid. Men åbenbart var jeg "for kritisk" og ikke en person, som man har lyst til at arbejde med, fordi jeg gør andre dårligt tilpas 😥

for 5 år siden

Profilbillede af Thomas Dalgas
Thomas DalgasGoogle

Cammilla er vandvittig dygtig, og er yders behagelig i hele hendes måde at behandle på. Cammilla forklare og viser alt hvad der skal laves. Cammilla er perfektionist i sit job, hvilket gør at man altid er tryg i hendes hænder. Kun ros herfra.

for 2 år siden

Se alle 12 anmeldelser på Google
By

Aarhus C

Status

Tager nye patienter

Er dette din klinik?

Få en fuld profil på FindTandlæger.dk

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil. Med en aktiveret profil får du:

  • Billeder og profiltekst
  • Synlighed i søgeresultater
  • Behandlingspriser
  • Patienthenvendelser
  • Google-anmeldelser
Kontakt os for at komme i gang

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil på FindTandlæger.dk

Med en aktiveret profil får klinikken: billeder, profiltekst, behandlingspriser, synlighed i Tandlæge Match og prioriteret placering i søgeresultater.

Er du fra denne klinik?

Kontakt os for at aktivere profilen