T

Tandlægehuset Borgergade

Åben nu
4.4(24 anmeldelser)
Borgergade 27
Tager nye patienterI dag: 08:00 – 15:00
4.4
24 anmeldelser
Anmeldelser fra Google

Anmeldelserne er hentet direkte fra Google og afspejler rigtige patienters oplevelser.

Anmeldelser(5)

Profilbillede af Else Marie Pedersen
Else Marie PedersenGoogle

Fantastisk ro og god behandling, professionelle laver ikke noget bare for at tjene penge, men når det er nødvendigt

for 1 år siden

Profilbillede af Frederik Høy
Frederik HøyGoogle

Bedste tandlæge jeg nogen sinde har haft :-) Alm. Tandtjek eller hevet en visdomstand ud, begge dele ordner klinikken her til perfektion. Jeg har haft mange tandlæger gennem mine 27 år, flere forskellige i København, Odense og Esbjerg, men aldrig har jeg modtaget så god service som hos tandlægehuset, mere specifikt, hos tandlæge Janus. Janus yder en super professionel service, han møder kunden i øjenhøjde og forklare på en simplificeret måde alt du måtte have brug for at vide. Jeg skulle havde hevet en visdomstand ud i min Venstre underkæbe, Janus havde meget erfaring med sådan et indgreb og det kunne ikke havde gået meget bedre! Jeg har også været så heldig at have ingen bivirkninger eller smerter efterfølgende. Dette skyldes at Janus har ydet et virkelig godt stykke arbejde, det er 2. Gang jeg har fået hevet en visdomstand ud men første gang hos tandlægehuset. Dagen efter, selvom det er påske og de har lukket, så ringer Janus til mig for at høre om jeg er okay og evt. har nogle spørgsmål. Hvis ikke det er prikken over i’et til bedste service, så ved jeg ikke hvad. Hvis du er ude og undersøge marked for en ny tandlæge, kan jeg klart anbefale dem. Hvis jeg kunne give dem 10 stjerner gjorde jeg dette. Jeg gav 4.500,- hvilket jeg synes er en fair pris. Lad vær med at gå efter billigste sted (Godt smil fx.). Sidst men ikke mindst, de prøver ikke på mersalg her! Så hvis du gerne vil have en tandlæge som er gennemskuelig og kun vil sine klienter det bedste, som har en varm og hyggelig atmosfære. Så skal du vælge Tandlægehuset Esbjerg Borgergade.

for 3 år siden

Profilbillede af Allan Mayer Christiansen
Allan Mayer ChristiansenGoogle

Altid et venligt og imødekommende smil når man ankommer på klinikken, tydeligt at arbejdsklimaet er i top da denne atmosfære altid er tilstede, det være sig på stueplan eller ovenpå - så tindrer og funkler denne umiddelbare venlige atmosfære dig varmt indenfor. Bare det at ringe derind, evt. en tidsbestilling til eftersyn eller lign. så bliver ens humør da lige løftet en ekstra tand af de ansatte ved skranken. Når du så sidder i "stolen" guides man step by step i deres ekspertise og hvad der i den aftalte tid skal foregå - skridt for skridt af de erfarne tandlæger. Om det er et mindre indgreb eller større, uanset hvad der er aftalt hos tandlægen, assistenten etc. servicen på dette sted er sterilt, rent, pænt og ikke mindst så betryggende at man allerede føler sig hjemme ved første besøg. Tandlægehuset i Borgergade er skam en travl klinik men det bemærker man ej og jeg har da aldrig før oplevet, at servicen hos tandlæger, assistenter, klinik damer etc. udstråle en så utrolig servicemindedhed. En sådan atmosfære skal man lede længe efter, men som nævnt i flæng så findes stedet og eksisterer i allerbedste stil og det er selvfølgelig hos : Tandlægehuset i Borgergade, Esbjerg.

for 8 år siden

Profilbillede af Kevin Lundgaard
Kevin LundgaardGoogle

Jeg har kæmpe skræk for tandlæger generelt. Jeg har været inde ved Morten da jeg hørte han havde et rigtig godt ry. Og det må man sige han ikke har uden grund. Virkelig virkelig dygtig tandlæge og vil til enhver tid benytte ham igen. Virkelig dygtig personale og priserne stemte 100% overens med det som de havde budgetteret overfor mig.

for 8 år siden

Profilbillede af Silke Ebert
Silke EbertGoogle

Hyggeligt sted og god atmosfære. Alle medarbejder er smilende, imødekommende og hjælpsomme. Ved både tandlægeskræk og forbi er Morten (tandlæge) absolut den bedste tandlæge jeg nogensinde har haft. Tålmodig, opmærksom, lyttende, forstående og empatiske evner fra hans side overfor patienten, er helt overvældende. Kan varmt anbefale dette sted!

for 6 år siden

Se alle 24 anmeldelser på Google
By

Esbjerg

Status

Tager nye patienter

Tilgængelighed
Handicapparkering

Åbningstider

Mandag08:00 – 15:30
Tirsdag08:00 – 14:00
OnsdagI dag08:00 – 15:00
Torsdag08:00 – 16:00
Fredag07:30 – 12:00
LørdagLukket
SøndagLukket

Billeder

8 billeder fra Google Maps

1 / 8
Tandlægehuset Borgergade - tandlægeklinik i Esbjerg
Foto: Allan Mayer Christiansen

Er dette din klinik?

Få en fuld profil på FindTandlæger.dk

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil. Med en aktiveret profil får du:

  • Billeder og profiltekst
  • Synlighed i søgeresultater
  • Behandlingspriser
  • Patienthenvendelser
  • Google-anmeldelser
Kontakt os for at komme i gang

Denne klinik har ikke aktiveret sin profil på FindTandlæger.dk

Med en aktiveret profil får klinikken: billeder, profiltekst, behandlingspriser, synlighed i Tandlæge Match og prioriteret placering i søgeresultater.

Er du fra denne klinik?

Kontakt os for at aktivere profilen